Jump to content

Halvauto hagle, men hvilken?


andyki87

Recommended Posts

Værste syken den havsyken :mrgreen::mrgreen:

Fikk den i fjor selv og havna på en Benelli super vinci men var ikke det du var ute etter her

Jeg leste mye review og tester i den prosessen selv og da dukket det opp en del negative ting om Remingtonen.

Klager på maskinering generelt(at det var røff maskinering,stod ikke i forhold til prisen)

Så var det klager på dårlig overflatebehandling.

Var flere som opplevde rust på overflate veldig fort.

Browningen fikk veldig god omtale generelt så jeg hadde ikke vært i tvil om at jeg hadde valgt den

Flere med meg som mener at Remington før i tiden var gode våpen men i dag er de desverre mere optatt av kvantitet foran kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Har ingen erfaring med remington, men er utrolig fornøyd med min maxus :D den lader om alt utenom de aller aller slappeste leirduepatronene. Liker spesielt godt speadload og magasin cutoff som det er på den. Så syns jeg det er veldig mye finere uten den pluggen som er i front av forskjeftet som er på alle andre magasinhagler, men det er jo en smakssak...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Browning är alltid Browning och som föregående talare nämde Speed load är grymt smidigt.

Annars vill jag Lobba för Fabarm XLR5 som jag nu kört med i ett antal år och det är en jävla bra bössa, just min är kinkig på svaga 24gram

medans de med lite drag i funkar, jag har en compåosit model m 71cm pipa som är en längd jag rekommenderar framför 66cm.

 

/ P

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte selv Browning Maxus i høst. Storfornøyd!! Nydelig å skyte med, svinger godt til såpass lett børse å være, shims til å justere stokken med, magasin cutoff, speedload, som han over nevnte så liker jeg veldig godt utseendet uten den skruknotten foran på forskjeftet. Meget lett og grei å holde ren. Har fora den med litt av hvert, skutt mye lerduer da jeg er aktiv leirdueskytter, har enda ikke opplevd vekslefeil med den. Veldig godt avtrekk på min synes jeg, men ikke like godt som på B725 Sporteren jeg har. Men dette er jakt og brukshagle, så akkurat det er jeg ikke så kravstor til der.

 

Jeg valgte denne modellen, er ikke duratouch på denne. Har det på rifla mi og det er veldig godt å holde i, og har godt grep i vått vær, men jeg har ikke savna det på Maxusen.

20160819_215232_zpstqvsnmmt.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...