Jump to content

Haglereim til støkkjakt


Bjornepappa

Recommended Posts

Er på utkikk etter ei god haglereim til støkkjakt, for å avlaste armane utan å henge hagla på skuldera.

Har kikka på ebay og lurer på om nokon har erfaring med slike reimer? http://m.ebay.com/itm/Adjustable-Quick-Tactical-2-Dual-Two-Point-Padded-Bungee-Rifle-Gun-Sling-Strap-/181796601642?nav=SEARCH

Eventuelt forslag til andre som er brukandes? Gjer ingenting om den er dyrare enn den nevnte.

 

Takk for alle svar :)

 

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I de fleste tilfeller synes jeg det er noe hærk å ha med et speilreflekskamera. Men på støkkjakt når man går konstant i godt terreng og med mye action, er det nydelig med en stor kameraveske hengende på hoftestoppen på venstresida på ryggsekken. Bare legger venstrehanda på kameravesken så er venstrehanda avlastet helt samtidig som jeg kan holde hagla i hendene klar, skrått nedover i timesvis. Plass til masse ammo i vesken er det og.

 

Har en quickshooter reim på kombien, og den fungerer som den skal. Men i moderat til sterk vind er det bedre å gå uten reim og avlaste på kameraveska :) Fine bilder får man også på turen :)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...