Jump to content

Chruchill Akkar 512


Frikar

Recommended Posts

Hei

 

Lurer på om noen har erfaringer med denne sideliggeren ? Selges på Jakt&Friluft.

 

http://www.akkar.com.tr/churchill-512,2,493

 

Innehar 5 års garanti er jo ett pluss siden dette er tyrkisk ? Eneste jeg savner er automatisk sikring. Forskjefte er kraftigere enn på andre sideliggere. Dette bedrer grepet føler jeg selv.

Har to Beretta 606 i dag (Ultralight 12/70 og Black Onyx12/76 o/u). Har hatt ønske om å anskaffe meg en sideligger lenge.

 

 

Vil gjerne høre hva folket har å si.

 

Erik

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Finner ikke pris på denne.- Forbauset over den lave vekten (2,75 kg) selv om den har så kallet "beavertail" forskjefte som vanligvis øker vekten.

Har ingen egen erfaringer av merket så vanskelig å gi råd,..- du er jo vant med "kvalitetsfølingen" av Beretta-våpen, noe denne selvfølgelig ikke kan gi deg.

 

Som jeg ser det

 

+ Kolbemål virker ok.- Pris ?? - Lav vekt (som en kal 20) - Beavertail. - Løse choker :?: -

 

- IKKE Aut. sikring.- IKKE valgbart enkeltrykk. - Kvalitet :?:

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Jakt&friluft hadde denne inne her om dagen. Pris var 8000,- men jeg kom ut godt under det med vedkommende den dagen. Hyggelig det, men gjør ingenting forhastet. Som du sier har jeg blitt godt vant med Beretta-kvaliteten. Jeg er veldig klar over at dette ikke kan måle seg. Men "følelsen" er så god for hver montering som blir gjort. Hvorfor? Føler den "sitter" bedre på alle måter. Doble løp er en ting jeg har falt for. Føler så mye bedre kjemi med den utsikten enn den enkle pipa på en o/u. Tror nok jeg skal gi ting litt tid. Sondere terrenget for sideliggere, og ikke minst ta en tur på bana med ei. Kan jo alltids tømme skapet og gå for Beretta sideligger og! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...