Jump to content

Uzkon SA24


Triggern

Recommended Posts

Hallo! Noen her som har erfaringer med Uzkon SA24 halvautomat ?? Har også sett på silma finnskogen light. Hvilken vil dere anbefale? I hovedsak lurer jeg på positivt/negativt med Uzkonen, men tar også imot positivt/negativt med Silmaen :)

Takk på forhånd :)

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar:) er nemlig så usikker på haglevalg.. Var ikke den hagla jeg hadde sett på som du sente video av, men fant riktig via din link :D tips til andre slitesterke hagler? Pris 0-10000, bør ha utskiftbare chocker og brukes til lerdueskyting og skogsfugljakt.

Link to comment
Share on other sites

ligger /lå en brukt Browning GTI til salgs på finn, KNALLHAGLE, men utskiftbare choker, dessverre ville Siv Jensen ha litt mer av pengene mine så jeg fikk baksmell, eller så hadde jeg handlet den på flekken....

 

 

ligger mye bra brukt i den prisklassen.....

 

Sånn jeg har skjønt nå (alt for sent) kjøp heller brukt kvalitet enn ny "billighagle"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

kjøpte en m14 halvauto, tok den upusset på banen og startet med trap ammo bly. 2-3 forkilinger så gikk den som smør. etter 25 bly gikk jeg over på en eske stål trap ammo, null feil og gikk som fy. ved puss observerte jeg at tyrkerne hadde forbedret gassystemet betraktelig med stål schims istede for o-ringer, noe som virker mer stabilt og solid enn originale remington. Dette er en billig hagle og forskjeftet lager litt knirk i starten(men godfølelsen kom) men ellers så er hagla helt ok med en kompakt følelse., pussa og monterte sammen og nå knirker det lite :-) Positivt overrasket over hva man får for en billig penge, tror heller jeg tar denne opp mot en Remington 1100 eller andre kloner da pris er lav og så langt er morrofaktor høy. Hagla er kamret 12.76. Våpensmia på dokka importerer, å nei jeg arbeider ikke der :-)

(har mange dyre hagler og rifler så jeg ville bare si at jeg ikke har hatt billigvåpen før, men denne virket og kvaliteten er veldig akseptabel pluss opp mot pris)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...