Jump to content

Redring flasser


nilsegil

Recommended Posts

Early models had lens trouble, and two of the units I tested were plagued by this. The reflective lens coating just flaked off of the lens, which made the red ring less visible with every bit that came off. I have since tried a Mark 2 Redring, and haven't had that problem with it.

 

http://hunting.about.com/od/shootingrev/fr/redring-shotgun-sight-review.htm

 

5k rett i do. fokuser på dua, så trenger du ikke redring, :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar, googlet i 30 min men fant ikke noe.

Satser på at garantien dekker dette.

 

Ang din kommentar om redring, er jeg stort sett enig. For alle med normalt syn er redring bare TULL.

I mitt tilfelle har den vært nyttig.

Jeg kjøpte ny hagle, en uke etter ble jeg blind på høyre øye og måtte skyte links med rechts hagle, dette gikk fint da tilpasning og riktig montering har null å si med redring. Etter litt over et år fikk jeg igjen synet men ser dårlig på høyre øye og hvilket øye som er dominant varierer fra sekund til sekund, dette løser også redringen på en fantastisk måte. Nå skyter jeg rechs, høyre øye oppfatter ringen, venstre gjør resten.

Jeg vurderer alikevel å kutte ut redring og kjøpe linkshagle og skyte med høyre lukket.

Link to comment
Share on other sites

Har testa redring på pumpehagle før syns virket greit nok men ble ikke kjøp. Fikk tak i en Burris speedbead likte denne svært godt. Fikk stå på hagla i 1 1/2 år så ble jeg lei problemer på jakt med "dugg/kondens på innsiden av "frontruta". Løsning ble skyte på papp. Justere kolbe. Hardt fokus på lerdue.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Sorry for å vekke denne tråden til livet igjen (og kanskje litt ot), men hvorfor er det så stille rundt Redring i disse dager?

 

Skyter lite med hagla og kunne tenkt meg noe ala Redring for kanskje kompensere noe for mangelen på trening / øke treff% (er kryssdominant). Situasjonen er at Redring har vært umulig å oppdrive. Har de lagt inn årene grunnet problemer/omsetning?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...