Jump to content

Bettinsolihagler?


SkogensKongle

Recommended Posts

ny bruker her med spørsmål :D håper på raskt svar

 

Har fått tilbudet om å kjøpe to forskjellige Bettinsolier

 

1: http://www.jaktdepotet.no/display.aspx? ... rodid=5922" target="_blank" target="_blank

2: http://www.jaktdepotet.no/display.aspx? ... rodid=5971" target="_blank" target="_blank

 

blir min første hagle, den nr. 2 passet fint, men hadde ikke utbytbar kolbe, mens nr 1 hadde. Så håper på mye god tilbakemelding og råd!

Link to comment
Share on other sites

En kompis har en slik. Jeg husker ikke modell, men det er en av de litt dyrere o/u med gravyre og "gull".

Han skjøt alltid bom under på andreskuddet på figurjakta, noe som ikke var så rart når vi tok pipene i nærmere øyesyn. Med pipene liggende på et bord kunne vi lett se at de pekte hver sin vei når vi stod bak og siktet igjennom. Testskyting på papir på 25 meter viste at underste pipe satte skuddet en god halvmeter under siktepunktet.

Feilen ble utbedret av selger med nytt løp.

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Madammen har en Betinsoli Nexus. Denne har vært problemfri fra dag en og har aldri hatt noe tull med den.

Børsa gar vel gått ca 500-1000 skudd i året de 5 åra hun har hatt den. Den har vært mye ute i skauen i all slags vær og det har vært litt sløvt med vedlikeholdet .

 

Selv om stokken blir i korteste laget til meg skyter jeg overaskende god med den ,og har lenge gått med planer om og kjøpe meg en selv :D (må bare finne på en god unnskyldning til frua først )

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Hei

 

Drar opp denne tråden i håp om å slippe å lage en ny.

 

Ser du valgte en Fabarm Elos C field. Jeg står nå i valget mellom Beretta SP 1 eller Fabarm Elos C field. Begge fra jaktdepotet. Finner lite info om Fabarmen på nett, derfor litt redd for å velge noe "ukjent". Snakka med en kar på jaktdepotet som roste Fabarmen opp i skyene. Han var samtidig litt negativ angående Berettaen, han mente SP1 ikke var det samme som før.

 

Hvordan har Fabarmen fungert for deg?

Hadde du valgt den i dag?

Hatt noen problemer med den?

 

Hvis andre har noen innspill er det bare og slenge de ut :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...