Jump to content

Retikkel 4 kontra 60


SnikJeger

Recommended Posts

Eg har i 10 år hatt retikkel 4 uten lys i mitt sikte, og har tenkt: Fy svarte, ditta e jammen eit godt retikkel. Eg har skutt veldig bra (om ein samanlignar med den normale jegeren) og har hatt det heilt topp. Så tok handlelysta overhand, og eg gjekk til innkjøp av ein zeiss med retikkel 60. Konklusjonen for min del var klinkande klar. Det var mykje bedre å skyte både på vanlig DSF 100 m blink og på hjorteskiva med retikkel 60. Det gjorde heller ikkje noko at det var ein "dott" i midten som til ein kvar tid viser sentrum av siktet. I 10 år har eg altså villeda meg sjølv i å tru noko som for min del viste seg å ikkje vere rett... Slik er det. Man lærer mens man lever :) Forresten så trur eg ikkje at zeiss berre tek pengar på grunn av navnet. Jaggu e sikta som dei lagar og sel jækla bra :)

Link to comment
Share on other sites

Så har eg endelig fått testa retikkel 60 på levande blink også. Utrulig mykje bedre å ha ein "dott" i siktet kontra mitt tidligare retikkel 4 sikte. Full klaff i dag tidlig. Faktisk imponerande mykje betre å bruke det nye siktet. Eg som tidligare gledde meg som ein unge for å reise på jakt, har nådd heilt nye høyder når det gjelder å gle seg! Satsar på nye "bytter" i kveld :)

Link to comment
Share on other sites

Enig i at det virker hendigere med smalere stolper enn 4'n ja, men syns avstanden mot senter var litt for lang...

Kanskje, men langt fram i tid for min del. :)

 

En annen ting, den siden som var linket her, var det hovedsaklig US-Zeiss eller var den bare vinklet mot amerikanske jegere?

Savnet liksom de andre tradisjonelle merkverdighetene man finner til retikkel i tysk optikk.. :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...