Jump to content

Knivmakere på instagram


improvement

Recommended Posts

Hei! Det er et massivt knivmakercommunity på instagram, så regner med mange av dere som lager kniver her også har konto. Jeg vil gjerne følge med og se hva dere driver med. Om dere ikke bruker det vil jeg sterkt anbefale å begynne, veldig lettvint både å dele og å se andres verk. For inspirasjon og underholdning.

 

Jeg har også instagram (eternal knives), link ligger i signaturen om noen skulle være interessert.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tusen takk! Den slira er den andre jeg prøver på så jeg er litt kry av resultatet. Litt nybegynnerflaks motiverer. :)

Og du er langt over meg i slipefaget. :)

Antar du har en 2x72 siden du tagger med det noen ganger. Har du laget maskinen selv?

 

Liker veldig godt den spissen du har på mange av knivene dine. Ser solid ut, og samtidig klar for finarbeid.

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk! Den slira er den andre jeg prøver på så jeg er litt kry av resultatet. Litt nybegynnerflaks motiverer. :)

Og du er langt over meg i slipefaget. :)

Antar du har en 2x72 siden du tagger med det noen ganger. Har du laget maskinen selv?

 

Liker veldig godt den spissen du har på mange av knivene dine. Ser solid ut, og samtidig klar for finarbeid.

 

Takk! Ja har laget den selv. Her kan du se:

 

Det er faktisk en 50x2000, men amerikanerene forstår ikke mm :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...