Jump to content

PPC Revolver


PPC-skytter'n

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ikke akkurat PPC revolver, men her er siste tilskudd i stammen av "juks&bedrag A/S"

Spesialrevolver, Smith mod 16 cal .32. Kortet tønne, kulelager i tønna og .308 riflepipe. Går bra. Men er det vits i å ta den helt ut? Nei, man må fremdeles sikte og trekke av.

11136660_10206279598859494_640366033977408057_n_zpsut8lzlsv.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Lindskog: Kulelager i tønna er det SISTE du skal legge penger i ved tuning, ikke rare forskjellen.

dobrik: Kula jeg bruker her er en Lee tumblelube swc på 90grain. Hjemmelading.no hadde vertfall en 6 hullstang av denne, normalt så er de bare å få som to hulls, jeg kjøpte en og to kompiser kjøpte, mulig det er flere i gjenn.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Du får komme med en rapport når du får din. Gjerne med bilder av innmaten også.

Har søkt som fy men finner ikke noe om patentet.

Tysken min er ikke helt stødig heller :mrgreen:

 

 

Se på Facebook siden til Merkle Tuning, der er det eit par bilder.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Merkle kaller denne modellen Monster hvis det er det du tenker på, er bygd på ein ny 686.

Den ligger ikkje på hjemmesida til Merkle.

 

Alt som kan gjøres er gjort på denne, og litt til. Her er det montert Merkle sitt double action avtrekk, match pipe, timingen på tønna er forbedret, en fantastisk sikteskinne med fire step og utbyttbare sikteblad, osv. osv....

Eg tviler sterkt på om ein kan få det noe særlig bedre enn dette.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 2 months later...

Hei dere.

Lurer på hvordan eg skal gå frem for å skaffe våpen som passer i både felt programm, og ppc.

Men, det står 4" revolver i ppc programmet, er det mange som skyter dette?
Hvordan erverver man både 4" revolver og 6"?
Eg har bare 22 cal våpen fra før, er medlem i Bergen pistolklubb og vi har jo bra mange programmer som kan gi erverv.

Bør eg søke om feks revolver til felt først, og kjøpe 4", for så og søke 6" senere i magnum 1?
Skal sende inn søknad no og tips mottas med takk.
 

Link to comment
Share on other sites

Dette får du sikkert kyndig svar på her etterhvert, men er det ingen i Bergen Pistolklubb som kan hjelpe deg ? Er lurt å bli kjent med klubbens medlemmer. Så får du sikkert anledning til å prøve diverse revolvere også slik at du slipper å kjøpe katta i sekken :)

Link to comment
Share on other sites

Joda, eg har fått prøvet litt, men dei har "bare" hatt 6" våpen, siden eg nå skulle handle litt lurte eg på om eg burde kjøpe ein 4" i revolver felt, tenker da S&W 586 den passer vel i 4" klassen?
Så kanskje en mer påkostet 6" om en stund om det er så artig som det virker som.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Jeg fikk tilbake min 586 fra børsemakeren hos XXL Sandvika for noen mnd siden.

Er veldig godt fornøyd med jobben de har gjort. Nytt løp, montert sikteskinne og underlug og de har laget ny avtrekkstopp som enkelt kan justeres.

Presisjonen i våpenet er bedre nå enn det den var originalt :-) 

 

20171116_164655.jpg

20171116_164722.jpg

20171116_164911.jpg

20171116_164951.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...