Jump to content

Taurus PT99 9mm


falkon

Recommended Posts

Hei,

Er det noen som vet om en nesten u/skutt (ca 100skudd) Taurus pt99 i rustfri utførelse er noe å satse på, har fått tilbud om å kjøpe en for 3000 kr.

Men har lite eller ingen referanser å finne på denne pistol modellen.

På forhånd takk for innspill :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo en Beretta 92 laget i Brasil. Når du spør om "noe å satse på", må en spørre: Hva satser du på? Hvis du satser på å hevde deg i militærfelt (NSF) eller i dynamisk skyting, er svaret nei.

Men hvis du er inspirert av Coq Rouge/Carl Hamilton, er du i hvert fall så nær som du kan komme.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Det er jo en Beretta 92 laget i Brasil. Når du spør om "noe å satse på", må en spørre: Hva satser du på? Hvis du satser på å hevde deg i militærfelt (NSF) eller i dynamisk skyting, er svaret nei...
Helt enig :wink: Men om alternativer er en Beretta 92 er den uten tvil ett godt kjøp.(Å betale en 15 store for en ny 92`.... :overrasket: ) I sin tid var vel konklusjonen om PT99en: "bedre en originalen". Men det var nok "Hamilton" og "Dødelig Våpen" samt at den er tøff å se på som er hovedtrekkplasteret for dette våpenet. Jeg hadde selv en PT99 i noen år, den fungerte utmerket. Eneste forbedringen fra min side var at jeg limte inn en plastforing i sleidemunningen. Ett tøft våpen- men det stopper nok der.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...