Jump to content

Deler til Tanfoglio Witness 1911 custom 45 acp


Tesla32

Recommended Posts

En kompis av meg eier en Witness i 45 acp. den er i børsta stål og rustfri utførelse. etter en puss av våpenet klarte han å miste en del til rekylstanga/systemet. etter hva jeg forstår består rekyldelene av rekylfjæren, rekylfjær-stang(med innvendig umbrako) og den delen som er nærmest kammeret. den delen har innvendige gjenger slik at man kan skru fast rekylfjær-stanga. delen han mistet er den innerste delen. han sitter altså igjen med rekylfjæra og stanga med utvendig gjenger.

noe som har tips hvor jeg får tak den delen? han skal selge våpenet og jeg hjelper han å sette den istand før salg.

jeg har snakket med pvas på telefon og ble tipset om en email til Nordskog. der har jeg ikke fått noe svar.

løpslengden er 12,5-13cm

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Joda tråden kan godt få leve den :D jeg tenkte kanskje at Kammeret etterhvert ble fullt av sånne små tråder som dette og at det kunne bli før mye. men ser absolutt verdien i at andre kan nå søke inn tanfoglio 1911 custom og finne at det er deler der ute :winke1:

 

og takk for tipset evert.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...