Jump to content

Taurus Revolver cal.32 s&w long


b12nd

Recommended Posts

Hei

Er ny som medlem her på forumet etter anbefaling fra selveste Børselars siden de ikke kunne hjelpe. Har uansett vært innom her sporadisk for å finne info.

 

Jeg søker etter en tønne til Taurus rev. mod. 73. Årsak? har et defekt kammer!!! :P

 

Om det finnes noen der ute med info, evt. deler eller komplett våpen tilsalgs vil jeg gjerne høre fra deg.

Til info: behøver ikke å passe til mod. 73

Rossi kan funke

etc.

viktigste er vel at tønna er i cal. 32 s&w long

Link to comment
Share on other sites

Er ny som medlem her på forumet etter anbefaling fra selveste Børselars siden de ikke kunne hjelpe. Har uansett vært innom her sporadisk for å finne info.

Hvorfor har du kommet med en ny tråd, om samme tema. Likte du ikke svarene?

 

Admin burde vel også slå disse trådene sammen.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg linket også til samme side i den andre tråden, men klikker man seg inn på tønna står det dessverre "Shipment outside of the United States is Prohibited".

Bummer...

 

Jeg ville lagt ut en "ønskes kjøpt" annonse på Finn, under "pistol", og også postet dette på Facebooksiden "Våpenteknisk håndvåpen", + evt. andre pistolsider på FB.

Link to comment
Share on other sites

takker for alle svar og det var ikke meningen at tråden skulle ligge under ''velkommen'' , beklager den, men fulgte opp rådet fra ''Diabolo'' og postet en ny her. egentlig ikke verdt å henge seg opp i.

Numrich ble foreslått av flere her, hadde da allerede vært og tittet der, men som ''Diabolo'' sier: "Shipment outside of the United States is Prohibited"

Vil nok forsøke Finn.no, men tenkte kanskje å se det an litt. Takk til ''Barbaren'' for linken på finn. :D

Link to comment
Share on other sites

En liten ting... når du sier det ikke er så viktig med produsent, er du sikker på det? eller er det noe du har "hørt"?

 

Tilpasning av revolvercylindere er ikke så lett som endel folk tror, og det kan ære årgangsforskjeller innen samme produsent og modell som vil være nok til å kludre til bytte....

Link to comment
Share on other sites

En liten ting... når du sier det ikke er så viktig med produsent, er du sikker på det? eller er det noe du har "hørt"?

 

Hørt og hørt, vel når jeg skrev denne tråden hadde jeg nettopp snakket med børselars på telefon. Slik jeg tolket det kunne mye gjøres fra deres side om tønna ikke

nødvendigvis var til taurus modell 73. Men selvfølgelig vet jeg også at dette ikke er en jobb for hvermansen, men de anbefalte meg å starte denne tråden slik. Vil tro at om noen skulle

melde seg med en tønne i cal 32 som ikke er Taurus må jeg kryssjekke med Børselars med evt. mål og diverse om det lar seg gjøre før jeg kjøper.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg sjekket med Numrich ang å få sendt noe derfra. Negativt.

Huntershouse foreslår å kontakte norsk importør. Hvem er det? Har søkt litt og ender på Sarpsborg

våpen. Nå var dem kun nevnt i et forum her datert tilbake i 2008.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...