Jump to content

s&m m&p 9 avtrekk


menTZoni

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Jeg har det samme kittet bare med aluminium avtrekker plus dette fjærsettet http://www.brownells.no/epages/Norge.sf ... /100006037

 

Min mening er at det eneste som er dårlig på M&P er avtrekket, avtrekket fra Performance Center utgavene er en forbedring men kommer ikke i nærheten av det man får med Apex Tactical. Jeg skøyt faktisk bedre med min M&P med Apex avtrekk i grovfelt enn det jeg gjorde med CZ Shadow i milfelt. Så fra meg får den bare lovord.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg byttet til hard sear og competition kit fra apex, pistolen er ny, noe helt annet, selv om det er en pro core med litt bedre avtrekk enn standard modellen.

 

Jeg brukte litt over 1 time på hele operasjonen, ved hjelp av youtube, hammer, liten dor og litt tålmodighet et par ganger, jeg tok en tykk plankebit, borret to blindhull med hullborr, et stort og et lite, for og slå ut låsepinnene :)

avtrekkermekanismen kan være litt vrien få sammen igjen (du forstår hva når du gjør det) ellers var det en helt ok jobb.

 

avtrekksvekt har jeg ikke målt men jeg er ganske sikker på at selve avtrekksvekt er litt mer enn halvert, og reset er kortere, men det ble desverre etter min smak litt lang vandring før du møter veggen.(jeg liker tanfoglio match avtrekk best deretter 1911)

 

Før operasjon (etter min mening) banket m&p avtrekk h&k p30L, etter operasjon er det ikke sammenlignbart i m&p sin favør ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...