Jump to content

Lykkelig eier av ny Sig.


X-Six

Recommended Posts

normal_20150901_161505.jpg

 

normal_20150901_161442~0.jpg

 

Da er min nye P220 X -Six i hus. Snakk om kvalitet. Ser en del ikke er fornøyde med original skjeftene da de oppleves litt store. For meg er redningen den justerbare avtrekkeren. Noen som har tips om hylster som passer. Pistolen er ment brukt til felt og Ppc.

 

Da er pistolen komplett!

 

normal_20150929_190340.jpg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg kjøpte min X-six sammen med et speedsec 5 hylster og safariland belte. Da jeg fikk satt sammen riggen, så funka det greit, men beltet var for mykt, så pistolen slang veldig på hofta. Så kjøpte jeg DAA Racemaster hylster og DAA Pro belt, et MYE stivere belte. Sammen med hoftestøtten p hylsteret og det stive beltet så sitter det som støpt. Kjøpte det fra Double Alpha sin hjemmeside hvor de forøvrig har mye snadder:) Frakta fra Nederland gikk kjapt

 

Bilde av min rigg

IMG_4499_zpsjga49rni.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg har ikke noe særlig erfaring med 220/226 X-five/six, men P210 Supertarget kan i hvert fall anbefales. Presisjonen er topp (skyter 5 skudd i samme hull på 25m på en god dag), og den passer hendene mine bra. Den litt "1911-ifiserte" sikringen og varsleren er også en fin forbedring fra det gamle designet.

 

Ang. hylster til 220 X-six: slik jeg har forstått det så er bredden på avtrekkerbøylen lik på alle X-serie pistolene, så da vil nok en 220 X-six passe i 226 X-five racemaster insert, men det beste er nok å spørre PVAS (som har både pistoler og racemastere på lager).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...