Jump to content

Evig ventetid fra s&w


oaf

Recommended Posts

God Kveld

 

Da får Wingevåpen inn et parti fra S&W om 2-3 uker.

Ikke noe våpen fra Preformance Center denne gangen heller.

 

Det var egentlig ikke noe særlig overraskende, bra jeg bestillte hos en annen leverandør istedet for en stund tilbake.

 

Lykke til alle dere som venter på Preformance Center varer fra S&W via Winge.

Det kommer nok aldri.....................

Link to comment
Share on other sites

Sikkert tjuvreklame over hele fjøla, men det kommer inn ca 20 håndvåpen til oss på ABC Fritid, sannsynligvis på fredag. Bruktvåpen fra Sverige, men skal være i meget god stand. Bl.a en del S&W samt, fritt fra minnet, Beretta 92, Glock 21, en Dan Wesson... og noe mer...

 

Jeg tror jeg får lista i morra, kan legge ut på annonsekammeret...

Link to comment
Share on other sites

Om du bestilte PC via Winge eller noen andre er det fortsatt samme fabrikken som produserer og sender de oaf ... det som derimot heller er tilfelle når du ønsker de andre lykke til er at de mest sannsynligvis får sine PC våpen før deg siden det er normalt å sende varer til den offisielle importøren først ;-)

Link to comment
Share on other sites

Det har du mest sannsynlig rett i...

 

Heldigvis er ikke den bestillt hos hovedimportøren Winge.

Og hvem har sagt det ikke er lov å satse på 2 hester......enn så lenge.

 

 

Og skulle jeg sitte med skjegget fullt av postkasser, ja da får jeg bare gi f og kjøpe meg en skikkelig revolver i tyskland til PPC.

Link to comment
Share on other sites

De fleste har vel hørt historien om gutten som ropte ulv.......

 

Gutten i dette tilfellet heter Smith&Wesson ;-)

 

Er ikke s&w sin feil at Winge er på konkursens rand og ikke har penger til å kjøpe våpen for å dekke det norske markedet. Er lettere å skylde på andre enn å være ærlige om situasjonen.

Link to comment
Share on other sites

De fleste har vel hørt historien om gutten som ropte ulv.......

 

Gutten i dette tilfellet heter Smith&Wesson ;-)

 

Er ikke s&w sin feil at Winge er på konkursens rand og ikke har penger til å kjøpe våpen for å dekke det norske markedet. Er lettere å skylde på andre enn å være ærlige om situasjonen.

 

Hehe, er vi der igjen?

 

Og hvor har du dette fra sånn rent bortsett fra ryktebørsen her på kammeret?

Link to comment
Share on other sites

Kan varmt anbefale Trieble i Tyskland.

Har nettopp bestilt en Revolver derifra, svært bra service!!! Og godt utvalg!!!

Det eneste du må huske på er en import lisens, denne får du med søknad om du sier i fra på ditt politikammer at du skal handle i utlandet. Om du allerede har søknad inne, så er det et enkelt skjema som du sender inn....for min del så ble det behandlet i ekspress fart hos Odda politikammer.......3 dager fra jeg sendte det.

Dette skjema er det eneste Triebel trenger for å sende (scanne og sende pr mail) våpen....original søknad beholder du selv.

Håper dette er nyttig opplysing for de som sitter å venter på at norske forhandlere skal få inn det en ønsker seg :)

 

Ps, de svarer bra på engelsk.....

Link to comment
Share on other sites

Riktig som du skriver, tror ikke du sparer så mye penger, men de har bra mye på lager og de bygger mange fete Revolvere :)

Byggetiden for den jeg bestillte var 14-18 uker.

 

Fikk 5 % rabatt på prisen som var på listen deres, og som du sier merverdiavgift blir trukket vekk på nye varer.....mener å huske at den var 18 %.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...