Jump to content

M&P deler fra USA?


Kandal92

Recommended Posts

Heisann.

 

Jeg driver fortiden å bygger en S&W M&P til Open Division, og trenger i den forbindelse deler som magasinbrønn, magasinforlengere, ny avtrekker, montasje til Burris Fastfire III, 5" løp og kompensator.. Jeg har funnet flere sider i USA som har akkurat de delene jeg er ute etter, men når jeg skal bestille får jeg beskjed om at de ikke kan sende delene til Norge...

 

Så hvordan skal jeg skaffe dem? Noen i Norge som forhandler slikt?

Vet Midway har avtrekk om muligens magasinforlengere, men klarer ikke å finne resten...

 

Takker for svar :-)

Link to comment
Share on other sites

Er flere som sender til Norge men delene må være godkjent for export på lista hos SD.

 

Brown og midway er greit å sjekke ut.

 

Midway har Taylor freelance Magasin bunner og avtrekk.

 

Montasje, pipe og compensator er verre å få tak på. Midway har noen piper. , muligens pvas kan skaffe IGB pipe og lage en komp.

 

Burgas montasje til pleide har brownells.

 

Husk at du ikke kan bestille for mer enn 100$ per ordre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kanskje litt sent svar, men jeg prøver:

 

Jeg bestilte nytt avtrekk til min M&P 9 fra Amazon, og da igjennom Gunny Gear (de var billigst). Ble sendt for over tre uker siden, og den blir nok liggende i tollen her hjemme en liten stund til. Jeg betalte (for Apex Tactical Forward Set Sear & Trigger Aluminium) ca 1100 norske, inkludert frakt. Momsen blir jo på rundt 250,-, og Posten tar seg vel betalt noe slikt som 230,- i "tollbehandling", fordi verdien er over 1000 NOK. Midway tar vel noe sånt som 2300-2400 for samme settet, hvis jeg ikke husker feil. Penger spart, men lang ventetid.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...