Jump to content

voere LBW


gvammsingen

Recommended Posts

  • 1 year later...

har nå fått jakta og skutt en del og er kjempe fornøyd, hadde ei 3 skudd samling på 13mm. og den er veldig lett 2,7kg uten kikkert. så vill si den værtfall er like god som sauer 202 :D er også veldig smekker stokk på den så for meg så sitter den perfekt i skuldra med en gang :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Voere LBW er noe av det beste en kan få for sine penger. Jeg testet en LBW Luxus ved årsskifte 2015/16, og kvalitetsanmodningen, tekniske løsninger, funksjonell sikkerhet i sammenheng med prislapp og oppnådde resultater har vært helt på toppen. Under den harde vinteren 2015/16 blev den rifle utsatt for klassiske brutale nordiske forhold og påkjenninger, og jeg vil påstå at denne riflen er bedre enn ganske mange andre som tilbys av konkurrentene. Voere sin toppmodell LBW - Take Down vil innfri de høyeste krav og forventninger tror jeg. Uten å nevne den direkte konkurrent, så er prislappen til Take Down ca. 50 % mindre ...

 

Den beste samlingen på 112 m i - 21* C med 185gr. Mega fabrikkammunisjon har vært på forbløffende 9 mm. Eneste minus er at Voere LBW ikke finnes som linksutgave enn så lenge, ellers så ville jeg kjøpt en slik med en gang.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Voere produktene blir alt for dårlig markedsført i Norge, her er det nok grossisten som bør ta seg selv litt i nakken.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Finnes det en grossist og i så fall hvem? På deler har jeg handlet med ei som heter Melanie hos Voere. Kjempeservice rett hjem i postkassa!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...