Jump to content

Lyddemper på mauser? Fellesdemper?


Ober

Recommended Posts

Hei...

 

Sitter her og vurderer om jeg skal slå til med et "BR Reflex T8" og monteringstilbud på en gammel ikke så værst HV mauser jeg har et projekt på som skal bli ferdig til sommeren. Har ikke fått testa presisjonen enda da jeg er i HV for tiden og har ikke fått kikkertmontasjen i orden enda, men løpet ser helt greit ut. Vil det være verdt å bruke peng på det gamle løpet?

 

Og vil jeg kunne ha lik gjenging på en Ruger mini 30 så jeg kan bruke samme demper? En fremtidig Rem700 med tungt løp også?

Link to comment
Share on other sites

Skal ikkje være noke i veien for å innvistere i ein lyddemper til en hv mauser. Ei original hv pipe, og kassa har ofte lang levetid,Tipper presisjonen blir enda bedre med ein lyddemper...Sikker på at du ikkje vil sjå etter ein litt lettare dempar en br refleks da? :|

Link to comment
Share on other sites

ja nå kan du jo skru lyddemperen av, og bruke denne på en anna bøsse da, så det er vel egentlig bare di 100lappene for dreiing av gjender som er invisteringa,

 

Så ja det er det vært vil jeg si...

 

Angående demper ville jeg ha lest litt før.. vet SAI har noen som er veldig billige. rundt 2000kr og hvis du først skal skyte full ammo så hører du ikke forsjell, men det er målbare forskjeller..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...