Jump to content

Hausken XTRM-stålnettfyll


Riflepakke

Er XTRM ombygginsett verdt pengane  

38 members have voted

  1. 1. Er XTRM ombygginsett verdt pengane

    • Ja
      26
    • Nei
      12


Recommended Posts

Har en jd 224 xtreme på min 7-08.. og det er en godt hørbar forskjell fra sd demperne i det minste. Om jeg skyter på jordet, hører jeg foreksempel kuleinnslaget på 50meter. Selv om dette kanskje blir et dårlig eksempel.... Men ja, det virker. Tror ikke jeg ville kalt dette ghettomekk..

Link to comment
Share on other sites

På min S 101 m/justerbar kolbe i 6.5x55 SE har eg 50cm løp. Utan demparen på kjennast børsa veldig baktung ut, men med ein gong demparen sklir på vert alt mykje meir balansert. Ein vanleg dag på skytebanen har børsa ei samling på 15mm(liggjande med reim) Dette er med heimerulla Lapua Scenar 139 kuler og ein god dose N560. Det er heilt utruleg kva denne børsa kan prestere til å vere ei "billigbørse", noko eg for all der ikkje vile sagt at den er. Den er vell så god, vist ikkje betre enn mine 202`ar. Kom litt off topic no. :roll: Grunnen til at eg ynskjer meir demping er at eg ofte jaktar på tronge plassar som under berghyller eller inne i dalsøkk og slikt og då vert lyden MYKJE høgare enn når ein skyt på flate bøen. For all del, Hausken Jakt 184 er ein rå dempar, men den er jo også eit kompromiss mellom vekt og demping. Kunne godt tenkt meg litt meir demping, men ikkje særleg mykje meir vekt. På nettsida står det at Jakt 184 XTRM veg 350gram. Nokon som kan bekrefte dette?

Heftig pris til berre å vere litt hønsenetting ja.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 2 months later...

Fant litt kvantifisering om dempeeffekt på Hausken sine nettsider: "Stålnetting legges inne i kamrene slik demperen skal ta opp enda mer lyd. Nettingen er laget i 316 syrefast stål og har god holdbarhet. Nettingen kan lett tas ut for rengjøring og utskifting. Nettinginnlegget  i XTRM-modellene gir 3-7dB ekstra effekt avhengig av modell, kaliber, løpslengde osv."

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Nekroposter her da jeg sitter med demontert demper i henda og etter litt romstering i rotekassen fant noe småbiter fin stålnetting liggende.

Noen som har testet å fylle demper selv med rustfritt stålnett? Det lille jeg hadde kunne rulles forholdsvis lett og legges i baflen uten problemer.

Kan jo enkelt bestilles finere netting også for en billig penge.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 9 months later...

Jeg tok økonomiløsninga og prøvde å surre slik tetningsbånd som en bruker på innsiden av ovnsdører osv, i min Hausken for å prøve. For meg virker det som om den demper bedre enn før, men vært artigt målt med DB måler å sjekka om det har den effekten som jeg innbiller meg.

 

Slik her brukte jeg: https://www.biltema.no/hjem/innredning/peistilbehor/glassfiberpakning-for-vedovnpeisinnsats-2000020125

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...