Jump to content

Lyddemper til 300 win mag


braddenauto

Recommended Posts

Hei. :)

Holder på å fullføre en ny børse/rigg og er kommet til lyddemperen,har hausken standard på de andre børsene mine.

Denne børsa er tiltenkt jakt men også litt langholdskyting light,det er en tikka t3 300 win mag med kahles 624i og grs stokk.så jula kjem litt tidligere i år :D

Denne er allerede noen kg så den er ikkje tenkt til lange fjellturer,men postering og skyting så vekt er vel ikkje så farlig,men vil ha en som er bra til mitt bruk.

 

Noen som har et tips?

 

Noen som har 300 wm kanskje som har testet?

Link to comment
Share on other sites

Du trenger en magnum demper som svelger pipediameteren på varminten din.Jeg har samme rifla ,en T3 Tacical i 300 win mag.Jeg kjøpte en Stalone wisperer magnum med 18x1 gjenger.Denne har jeg skutt ca 200 skudd gjennom.Den demper rekyl og lyd helt på høyde med andre dempere og er ganske lett.Den blir fort styggvarm,og det er vel ikke rart med 75 gr krutt i smellen.Jeg har også en likedan som er i bruk på ei sauer 200 STR i 6,5x55.Denne er på utlån til en ivrig skytterkompis,det har vel gått snart 1000 skudd gjennom denne.Begge mine er like fine som da de ble levert ny.En kompis sin A tek sprakk etter lang tids bruk på en sults larsen rifle i 6,5x55.På min 7mm Rem mag har jeg en Hardcore 55.Denne demper best av mine ,men er tung.Denne tar ikke pipediameteren på varmint pipa di.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...