Jump to content

Browning x-bolt demper


Snipart

Recommended Posts

Heisan!

 

Jeg har lyst til og gå til innkjøp av en demper til min Browning x-bolt hunter medallion .308. Har da lurt på en hausken jakt JD184.

 

Vil dette være en god demper til mitt våpen? Er opptatt av og holde vekten nede og har ikke lyst til og betale noe særlig mer enn 3000.

 

Takk for hjelpen! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at det har noe å si. Bestilte min X-bolt .308 med en Hausken JD228. Funker som fy det. Jeg valgte denne demperen nokså tilfeldig, men et par kompiser har Hausken og er veldig fornøyd. Da bestilte jeg en slik selv. En JD184, som du lurer på, funker sikkert veldig bra på børsa. Vil anta den får mirage litt raskere på skytebanen, ellers vil du neppe tenke over forskjell i demping på nesten hva som helst, i hvert fall når elgen plutselig står der. Jeg skjøt min første elg tidligere i uka, og tenkte ikke så mye på smellet annet enn at jeg tenkte etterpå at det var som å skyte med salongrifle. :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har selv en Browning X-Bolt Varmint i 308win, jeg kjøpte den med Hausken SD228 demper, som jeg er meget godt fornøyd med. Jeg ser at du er opptatt av og holde vekten nede, jeg har en annen rifle i samme kaliber, den bruker jeg Hausken JD224 på, og tenker du vekt og ytelse-dvs demping i db, ville jeg bare anbefalt deg den demperen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...