Jump to content

A-tec en hyggelig avisartikkel


Guest

Recommended Posts

En fin avisartikkel.

 

Om jeg skal være helt ærlig, er papir taknemmeligt. Jeg er sikker på at nedenstående citat vil få en vis her Hans Petter Hausken til at løfte øjenbrynet :wink:

Knapt noen annen produsent i verden lager nemlig så lette, presise og effektive patenterte lyddempere for våpen som A-tec i Son

 

Selv om min erfarring med lyddæmpere er begrænset, har jeg nok svært ved at finde et punkt hvor dette citat er korrekt i sammenligning mellem A-Tec og Hausken

Reelt får A-Tec vel stryg på alle de nævnte punkter i forhold til Hausken, Specielt den nye JD serie, er vel klart overlegen :oops:

Link to comment
Share on other sites

Reelt får A-Tec vel stryg på alle de nævnte punkter i forhold til Hausken, Specielt den nye JD serie, er vel klart overlegen

Du av alle burde vel vite at suksessen til et produkt er 80% markedsføring og 20% produkt :wink: (,eller noe slikt).

 

Men jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er glad på vegne av A-tec. Det er bra at noen når opp og fram. Det skulle vært flere av de.

Link to comment
Share on other sites

Om jeg skal være helt ærlig, er papir taknemmeligt. Jeg er sikker på at nedenstående citat vil få en vis her Hans Petter Hausken til at løfte øjenbrynet :wink:

Knapt noen annen produsent i verden lager nemlig så lette, presise og effektive patenterte lyddempere for våpen som A-tec i Son

 

Selv om min erfarring med lyddæmpere er begrænset, har jeg nok svært ved at finde et punkt hvor dette citat er korrekt i sammenligning mellem A-Tec og Hausken

Reelt får A-Tec vel stryg på alle de nævnte punkter i forhold til Hausken, Specielt den nye JD serie, er vel klart overlegen :oops:

 

Utrolig morsom artikkel!

Jeg anbefaler ignorant å lese seg opp på norsk, da særlig hva uttrykket "knapt noen annen" betyr ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...