Jump to content

En kjapp presentasjon


JonKol

Recommended Posts

Hei!

 

Tenkte gi en kjapp presentasjon siden jeg nettopp registrerte meg. Jeg må med en gang innrømme at jeg ikke er en våpensamler, men kammeret.no har dukket opp med såpass mange treff via Google når jeg har vært på leting etter noe at nå fant jeg ut at det var på høy tid å få registrert seg.

 

Jeg er veldig interessert og fascinert av våpen, og det skal innrømmes at jeg helt siden jeg var barn har ønsket meg en Luger fra krigens dager. Om det noen gang skjer, er fortsatt uvisst..

 

Som følge av min nye hobby innen metallsøking så dukker det med jevne mellomrom opp diverse tomhylser og prosjektiler som ikke alltid er så lett å identifisere 100% ved første øyekast. I slike forbindelser har jeg googlet etter svar, og kammeret.no har som sagt dukket opp som forslag gjentatte ganger.

 

Så det er mye mulig at min rolle her primært blir å forsøke å lære meg mer om våpen, kaliber, tidsperioder de var i bruk o.l. Samt at jeg håper at noen vil hjelpe meg om jeg står fast innen nye "funn". Jeg har et spørsmål som jeg skal legge ut nå, så snart jeg finner en passende seksjon i forumet.

 

Med hilsen

Jon

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...