Jump to content

Om meg


Nm97

Recommended Posts

Mitt namn er Niklas, eg er 16 år gammel, fyller snart 17. Er medlem i Samnanger Jeger og Fisk, tok jegerprøven i fjor sommer og har jaktet mye småvilt. Kjøpte meg min egen hagle omtrent samtidig og har vært ivrig på skytebanen lenge før dette. Eg har alltid vært interessert i jakt siden eg var liten. Eg ble dratt med på jakt i ung alder, og har vært med på mye felling av storvilt. Har også vært med på litt felle-jakt, spesielt med mårfeller. Så nå håper eg å få meg min egen rifle snart så eg får begynne å jakte storvilt eg og, ikkje berre gå å jage for gamlingene...

:-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mitt navn er Kristian Rødningsand og jeg er 17 år, og fyller snart 18. Jeg er medlem i Jevnaker jeger og fiskeforening og tok jegerprøva i fjord sommer. Jeg har ikke jaktet mye hittil, men det er noe jeg gleder meg mye til. Det har seg sånn at jeg skal starte på Passvik Folkehøyskole til høsten, og gå linja: Jakt og fiske. Dette er noe jeg virkelig ser fram til. Dessverre har jeg ikke noe eget gevær, og ville satt veldig stor pris på om jeg ble den utvalgte til å få dette flotte våpenet. :D

Om jeg blir tildelt dette våpenet vil jeg gi noe tilbake ved å skrive litt om mine opplevelser fra året på Passvik Folkehøyskole, her på kammerets forum.

 

Med vennlig hilsen

 

Kristian Rødningsand

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...