Jump to content

PROSJEKT: Mauser M98 GIES BORT TIL FERSK JEGER/SKYTTER!!


SSamiK

Recommended Posts

Tusen takk for at jeg ble utvalg til å få denne flotte rifla. Dette var en kjempeopptur midt i eksamenslesinga! Rifla kommer til å bli brukt jevnt og trutt fra 10. August til og med 23.Desember, samt til skytetrening/jaktfelt resten av året :)

Synes at det er veldig generøst og flott tiltak av alle som har bidratt til denne rifla og spesielt initiativtaker, og igjen, TUSEN TAKK :D

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for at jeg ble utvalg til å få denne flotte rifla. Dette var en kjempeopptur midt i eksamenslesinga! Rifla kommer til å bli brukt jevnt og trutt fra 10. August til og med 23.Desember, samt til skytetrening/jaktfelt resten av året :)

Synes at det er veldig generøst og flott tiltak av alle som har bidratt til denne rifla og spesielt initiativtaker, og igjen, TUSEN TAKK :D

 

Grrrr.... Hehe! ;-) Selvfølgelig ganske misunnelig, men gratulerer med flott og pen rifle! Måtte du få stor lykke med denne! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

10168112_4129812821820_6097126359977956928_n.jpg

 

Da har jeg mottatt rifla, og jeg har i dag hvert på jaktfeltskyting i Gausdal jegerkarusell for å prøve rifla for første gang. Jeg synes rifla er kjempefin! Det var dog litt uvant å skyte med 308 da jeg tidligere har pleid å skyte med 6,5x55, men dette ble jeg fort vant til. Denne rifla er litt mer fremtung (særlig på stående), noe som påvirket resultatet av dagens skyting noe, i tillegg til at rifla generelt var litt uvant.

Synes rifla er god å skyte med og er sikker på at resultatene på jaktfelt kommer til å bli bedre ettersom jeg får skutt litt mer med den. Jeg gleder meg!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Jeg vil nominere Sindre Olsen f. 28.03.78 bosatt i Ålesund. En man med stort hjerte som fortjener mye mer enn han noen sinne kommer til å få. En fersk jeger med behov for alt mellom himmel og jord. Selv har jeg lånt han egentlig alt. Dessverre for han så er ikke det rom for noe moro på budsjettet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...