Jump to content

Ny pc med Vista..laste opp bilder?


gordon setter

Recommended Posts

Har du Windows Fotogalleri på den, og Microsoft Office? I M. Office skal det finnes et program som heter Microsoft Office Picture Manager (mappen Microsoft Office-verktøy). Brukbart redigeringsprogram jeg bruker selv. :D

 

 

Arrggh kjenner jeg koker..ikke tålmodighet til sånt, må man redigere for å få det til...

Dårlig tålmodighet når det gjelder pc. Jeg bruker jo å sende masse bilder på mail og...dobbelt arrgh :evil::P

Link to comment
Share on other sites

Har du Windows Fotogalleri på den, og Microsoft Office? I M. Office skal det finnes et program som heter Microsoft Office Picture Manager (mappen Microsoft Office-verktøy). Brukbart redigeringsprogram jeg bruker selv. :D

 

Fikk nå til noe, men bildet ble komprimert...ikke lagret som et eget komprimert bilde.

Ikke noe farlig med dett bildet, men med andre bilder må jeg få lært hvordan jeg ungår det.

Takk for hjelpen så langt :P

Link to comment
Share on other sites

Problemet er nok mest P45 enn vista problem.. :P

 

Tips: Det finnes "for dummies" bøker, kjempe gode bøker.. jeg har selv brukt disse, og bruker dem fortsatt til oppslag..

Se etter en "Vista for dummies" eller "bildebehandling for dummies".

 

Jeg har kjøpt Acdsee, og bruker denne til å krympe, beskjære, justere.. m.m bilder..

www.acdsee.com mener jeg adressen er.. :)

 

lykke til :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...