Jump to content

Ny Bruker G.33/40.


G.33/40

Recommended Posts

Er og ny bruker og har gjort meg noen observasjoner... For det første kan man lære myyyyye her. Alt fra skyteteknikk til mat og hund osv osv. Trodde egentlig ikke jeg var så opptatt av våpen heller før jeg begynte å kikke her og hadde bestemt meg for å drøye ett par år før jeg skulle fleske til med ei skikkelig drilling. Etter fire dager på kammeret var demper til rifla bestilt og julegratiale fra sjefen er allerede tenkt plassert i rifle av noe slag (hvis jeg klarer å vente så lenge :D ). Syns det er fantastisk med folk som tar det helt ut og er hellig overbevist om at det er det som får verden til å gå videre. Det finnes jo en utrolig mengde med kunnskap her inne og folk er veldig flinke til å dele av sine erfaringer. Mine jaktkunnskaper har jeg ikke fått inn med morsmelka for å si det sånn (hvor gode de er er en annen sak) men nettop ved å spørre og grave og prøve meg frem. Ikke noen grunn til å føle seg dum her inne selv om det alltid finnes noen som har mer peiling tenker jeg. De er bare en ressurs sånn at jeg og lærer mer og kan dyrke min hobby videre. Takk til dere som gidder å bruke av deres fritid på å drifte det her. Jeg har hvertfall funnet favorittsia mi :D:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...