Jump to content

VIKTIG! Kammeret flytter


H. Nilsen

Recommended Posts

Som kanskje mange har merket så sliter vår nettleverandør one.com med overbelastning av sine servere, og det skaper igjen store problemer for oss. Vi kan ikke tillate at kammeret.no har lang nedetid hver kveld, og har besluttet å flytte over til en mer solid løsning. Vi har bestilt en virtuell server hos en norsk nettleverandør som lover oss bedring. Dette betyr at vi får mye bedre rom til å utvikle flere - og bedre - tjenester til dere.

 

Dessverre vil det også bety en viss nedetid. Dette er uunngåelig når vi flytter server og flytter så store mengder data.

 

Fra fredag 29/8 kl. 16:00 til lørdag kl. 16:00. Forhåpentligvis er vi oppe å går før det har gått 24 timer, men det er mitt nærmeste safe estimate. Endelig klokkeslett kan komme til å endre seg, men det vil iallefall skje på førstkommende fredag.

 

Serveren blir satt opp as we speak, og er klar på torsdag. Jeg vil gjøre så mye jeg kan før den tid, og bildegalleriet vil mest sannsynlig bli tatt av nett allerede da. Alle må være klar over at dette VIL medføre problemer for oss de neste dagene, og vi VIL få problemer videre. Men om ikke så alt for lenge vil vi kunne se at dette har svart seg for alle.

 

Så en liten bønn: Vær snille å kom med konstruktive tilbakemeldinger i denne prosessen, men de som har lyst til å klage og sutre kan bare holde seg unna. :twisted:

 

DISKUSJONEN SKAL FOREGÅ I KOPIEN AV DETTE INNLEGGET!!

 

VIKTIG! Kammeret flytter

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...