Jump to content

Kammeret - forholdet til våpenbransjen ?


Think!

Recommended Posts

Grattis, et levende forum som treffer sluttstykket's "publikum". I lang tid har sluttstykket.com ikke vært aktiv, å i jakten på ladeutstyr snubler jeg over dere, for en lettelse :P . Nikkene kjenner jeg igjen fra sluttstykket.

 

Det var kun 1 ting jeg ikke likte med sluttstykket, tidvis var det en lekegrinn for bransjefolk som ville fremme egne interresser (under falskt flagg, evt under bekvemmelighetsflagg) og rakke ned på konkurrenter. Nå har jeg kun lest gjennom "Forkammeret - drift < Velkommen" å fant ikke der svaret på hvordan kammeret skal forholde seg til bransjefolk og våpenbransjen. Jeg legger merke til at dere pr idag ikke har annonsører.

Link to comment
Share on other sites

Hei faksen. Velkommen etter. :wink:

Hvilket direktiv har moderatorer fått vedr "tekstreklame".

Her, serru. Her går det i rundskriv alt etter hva vi synes er bra. Der og da. :mrgreen:

 

Fra fleip til fakta:

 

Det reageres temmelig spontant ved ren reklame i innlegg. Vi har et eget kjøp og salg "Handelskammer" som alle blir henvist til.

Link to comment
Share on other sites

Hei faksen. Velkommen etter. :wink:

 

Kommer diltende etter i dobbel forstand, er i siget sørover igjen i rettning Vestfold og skal ta opp praktisk skyting.

 

Ante ikke at man kunne bli så avhengig av et forum, men det har rett å slett vært trist siden Sluttstykke gikk av lufta. Håper dere klarer å holde det "ryddig", har hatt tid til å lese litt om "pistol" og dillon ladeutstyr. Aktiviteten kan ikke måle seg med sluttstykket men så har dere ikke drevet 1 år engang. Design er mere profft enn sluttstykket, håper datadriften er mere proff også (tror jeg fikk med meg 3 kræsj under min tid i sluttstykket). Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...