Jump to content

PM, navn og Epostadresser


OscarK

Recommended Posts

det er ganske enkelt. Et tellende medlem må vurdere sitt medlemsskap årlig for at det skal være tellende. Videre er det åpenbart at ingen organisasjon gir stemmerett til et nick. Man skal være naiv for å ikke tro at årsmøtet kuppes hvis man slipper til anonyme.

 

Da kan man jo begynne med at dere som sitter i styret har en signatur med fullt navn, likeså kan også moderatorene gjøre det samme, det er kjekt for oss andre å vite hvem de egentlig er, ikke bare gjemme seg bak ett nick. Ikke sant Ivan?

 

Jeg er veldig klar over å skrive bak ett nick som ingen kjenner navnet til er behagelig

 

PS. jeg har mitt fulle navn som signatur fordi jeg står for mine meninger.

Link to comment
Share on other sites

Da kan man jo begynne med at dere som sitter i styret har en signatur med fullt navn, likeså kan også moderatorene gjøre det samme, det er kjekt for oss andre å vite hvem de egentlig er, ikke bare gjemme seg bak ett nick. Ikke sant Ivan?

 

Jeg er veldig klar over å skrive bak ett nick som ingen kjenner navnet til er behagelig

 

PS. jeg har mitt fulle navn som signatur fordi jeg står for mine meninger.

 

Dette blir å sammenligne epler og pærer? Forumet er en ting, organisasjon en annen ting. Jeg ønsker å bruke nick på forumet. Om jeg da velger senere å bli medlem i organisasjonen må jeg være det med navn.

Link to comment
Share on other sites

 

Har du ikke våpenskap eller safe slik at du oppbevarer fine våpen forskriftsmessig, da har du vel intet å frykte fra den krimminelle siden ??

 

vel, nå driver ikke jeg med pistol/praktisk så ser faren for besøk som liten, men selv om det er våpenskap og sånt og de ikke får med seg våpen så er det jo kjedelig om de er inne for å sjekke det en dag du er på jobb...

men samme det, blir OT...

Link to comment
Share on other sites

Da kan man jo begynne med at dere som sitter i styret har en signatur med fullt navn, likeså kan også moderatorene gjøre det samme, det er kjekt for oss andre å vite hvem de egentlig er, ikke bare gjemme seg bak ett nick. Ikke sant Ivan?

 

En full presentasjon av styret vil komme ja. Tvilte du på det?

Link to comment
Share on other sites

Da kan man jo begynne med at dere som sitter i styret har en signatur med fullt navn, likeså kan også moderatorene gjøre det samme, det er kjekt for oss andre å vite hvem de egentlig er, ikke bare gjemme seg bak ett nick. Ikke sant Ivan?

 

En full presentasjon av styret vil komme ja. Tvilte du på det?

Egentlig ikke, men min mening er nå at dem som sitter med verv burde stå frem med navnet sitt enten det er styremedlemmer eller moderatorer. Jeg tenker her signaleffekt.

Link to comment
Share on other sites

Her var det liv blitt. Da tror jeg vi legger denne tråden død og jeg har nå slettet mengder med innlegg i tråden. Vi konkluderer med følgende:

 

Alle i forumet kan være så anonyme de vil. Post under fullt navn, eller under nick. Vi ser ingen problemer forbundet med hverken det ene eller andre.

 

Når organisasjonen er oppe, vil det bli anledning å tegne medlemsskap i organisasjonen. Da MÅ vi ha personalia, endog kan vedkommende medlem fortsatt poste under nick på forumet.

 

Brukere som ikke ønsker å være medlemmer av organisasjonen kammeret.no, men bare være bruker av kammerforumet slik som nå - er i sin fulle rett til det og får ikke innskrenket noe tilbud fra det som er i dag. Organisasjonsmedlemmer vil få fordeler utover forumsbrukere. De vil få stemmerett på generalforsamlinger og kunne påvirke valget av nytt styre etc. Videre er det kun medlemmer som vil kunne få stemme over høringsuttalelser skulle vi med tiden få anledning til å bli en høringsinstans for nye forskrifter/lover etc som angår jakt/skyting/våpen.

 

Vi korrigerer uttalelsen brukerstyrt og kaller det medlemsstyrt. En vanlig bruker som ikke ønsker å være medlem, vil ikke få anledning til å påvirke forumets form og innhold på lik linje som et tellende medlem.

 

Lik det eller ikke, men at man registrerer seg som bruker av et forum, gir deg ingen rettigheter i organisasjonen. Når vi kommer til tegning av medlemsskap vites ikke enda, men det skjer i allefall ikke FØR jul. Hauger av ting skal på plass før vi er modne for det neste skrittet. Først skal vi få forumet til å bli mest mulig ideelt - så man slipper helomvending når det nye styret velges inn. Det nye styret skal konsentrere sine krefter om å jobbe mest mulig FOR medlemmene fremfor å tilrettelegge forumet. Vi i interimstyret prøver å få denne grovjobben unnagjort først, så våre etterkommere slipper.

 

Her er det sikkert mange som ønsker å kommentere det jeg skriver og lag gjerne en ny tråd, men hold den saklig og i siviliserte former :!:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...