Jump to content

kammeret.no - Et patetisk navn?


Spitfire

Recommended Posts

Dét var det første som slo meg, etter at sluttstykket.com ble lagt ned og jeg registrerte meg som bruker her. "Kammeret" hørtes liksom ut som en dårlig oppfølger til et "sluttstykke".

 

Men nå som jeg har brukt litt tid her inne er jo navnet kjempefint, da det passer til så mangt :) Her er det spiskammer, handelskammer, politikammer mm. Rikti kreativt! Og takk til dere som har tatt initiativ til dette nye forumet; med en større gruppe som står bak blir det enda mer ressurssterkt.

 

Det er en ting til jeg setter pris på med Kammeret: Som daglig leser på Sluttstykket, men ikke like aktiv innlegg-skriver, kom jeg aldri videre enn ".222Rem". Dét syntes jeg var puslete og litt småergelig. Her slipper vi å bli kalibrert etter skrivetrangen - Flott!

 

Ser fram til mange interessante stunder på Kammeret!

 

Kristoffer

Link to comment
Share on other sites

Hehe.

Takk for god tilbakemelding. :D

Skal si det var en real brainstorming rundt navneforslagene til dette forumet. Da navnet kammeret ble nevnt var det liksom et rungende "JA!" "Det navnet dekker jo alt"

Det var uansett vanskelig å få til et dekkene navn uten at det blir en naturlig sammenligning med gode gamle sluttstykke.

Og som du selv har observert, så er det en rød tråd rundt dette med kammer i hele kammeret.

 

Håper du får mange trivelige stunder her inne :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...