Jump to content

Bilder i tråder


spelltiurn

Recommended Posts

Ja eg også erfarte at større bilder enn 640 x 480 blir kutta.... Litt iriiterende. Syns godt at ein kunne fylt ut bildestørrelsen litt. Hadde blitt litt flottere hvis bildet kunne vært større.

 

Men kanskje ein i Mods/Adms kunne ha tatt et par tastetrykk og fiksa det ?? :D

 

Lar seg desverre ikke fikse med det themet som kammeret.no kjører nå.. Ikke før det blir kodet om evt. Og det kan ta tid hvis ingen henvender seg på annonsen jeg har ute om noen som har tid til å ta på seg css koding for oss.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker picassa web, album driftet av google. Men får ikke lagt ut bildene her. Når jeg limer inn adressen til bilde i img feltet kommer det bare opp som tekst. Selv om albumet står definert som "delt". D.v.s åpent. Funker ikke på sl heller. Så det kan jo hende picasa ikke funker så bra til denne type fildeling.

Men det hadde vært så konge om det hadde funka. Noen som kan hjelpe?

 

feks:

photo#5100037708468224050

 

Det hadde vært så sinnsykt mye enklere?

Link to comment
Share on other sites

Når du skal legg ut bilder her, så må du opne bildet, slik at det viser i full størrelse på picasa web. Så høgreklikker du på bildet, velger egenskaper, og der det står URL adresse, merker du heile linken der og limer inn i mellom img klammene.

Du har nok høgreklikka på bildet uten at det er i full størrelse....

 

Prøv det, så går det nok betre.. :D

 

Her er beviset : Fin bikkje du har !! :D

 

HPIM1067.jpg?imgmax=512

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...