Jump to content

Private meldinger


The Kid

Recommended Posts

da ville jeg ha tømt dns og history og gjort full pakke. Har ikke fått noen beskjed om andre som har samme problem. selv mottar jeg vel en 8-.10 pm hver dag uten problemer. eneste som kan gi problemer, er hvis avsender sletter utboksen sin før mottaker har lest. da mister du plutselig en pm. men det har ingen annen innvirkning.

Link to comment
Share on other sites

hva er dns?? hva skal jeg slette?? er det noe inne her på forumet eller noe inne på min maskin??

 

Jeg får sendt pm, og jeg ser at jeg motar dem,men jeg kommer ikke inn i innboksen, da låser hele Kammeret.no seg for meg. og jeg får opp (programmet svarer ikke) så må jeg legge ned hele..

Link to comment
Share on other sites

Har akkurat samme problem.

 

Å "beordre" brukerne til å skifte SW er en dårlig løsning, det må øyensynlig være denne SW'en det er noe galt med, det må jo gå an å tilpasse seg markedslederen, eller er det noen med agenda, som ikke VIL det?

 

Joa jeg bruker MicroSoft STD SW.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker IE7 sjøl, og har null problemer med webløsningen her på kammeret. Det som er viktig å huske på er at MicroSoft SW er meget godt markedsførte produkter. Ikke nødvendigvis like godt lagde. Derfor velger stadig flere å installere andre typer SW som i mange tilfeller er bedre laget.

 

Å kritisere admin for å velge "ukonservative" nettløsninger tror jeg man skal være forsiktig med, da jeg er av den oppfatning at plattformen som dette forumet er bygget på er den regjerende standard på nettet i dag (eller en av dem). Bugs av forskjellige slag sniker seg inn på alle PC'er tid om annen, og alle som bruker slikt utstyr aktivt er klar over at ting må oppgraderes fortløpende. Til og med reinnstalleres en gang i blant, dersom det skal fungere optimalt.

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe (stort) problem for meg, har kjørt MS Industristandard WIn-SW siden slutten på 1980 tallet og fortsetter med det.....

Så jeg bare logger over på noe annet og driver med noe annet......

 

Men dersom det er noen valg (kryssboxer) som er valgt med ufiordelaktig resultat for MS SW, bør *noen* adressere det, ganske enkelt sett ut fra egeninteresse: det ER industristandard, og jo fler som kommer inn og opplever samme type problemer, jo fler blir misfornøyd, - og denne brukergruppen - litt grovt sett - har antakelig færrest forutsetninger til å gjøre noe særlig med det....

 

Detta er ikke ment som KRITIKK av de som har satt opp forumet Macca, det kalles tilbakemelding, og er det vikigste redskapet kjent så langt for å få til skikkelig feilretting....

Link to comment
Share on other sites

Ja, Her var det mange fine forkortelser som var veldig lette for en gammel cowboy og forstå..

 

Jeg og min maskin kommer inn på Sluttstykket, er det da noe grund for at dette ikke virker her??

Nå vet jeg ikke om noe reve fyring eller hva dere kaller denne foxen... men at det ikke virker er hvertfall ikke noe greit vil jeg si... og jeg regner med at det ikke er noe galt med min maskin, så lenge det virker i samtlige andre forum jeg er med i...

Link to comment
Share on other sites

Enig Kid, observerer det samme som deg. Ingen andre forum har pr i dag samme problemer jeg ser med Kammeret.

 

Kammeret blir plutselig tregt, og bruker en evighet på å forsøke å oppdatere.

Så går det hen og henger seg......

Eller det stopper helt opp, og når man logger over på et annet forum virker alt helt upåklagelig.

 

Hva er det da som er FEIL: min leser og ALLE andre forum, eller Kammeret?

 

50 øre til den som finner korrekt svar! Jeg kan som sagt leve med det jeg, men de som er ansvarlige bør være LITT interesserte i å høre brukererfaringer, feilmeldinger og slikt - OG å gjøre noe MED det.

Link to comment
Share on other sites

Ja --------------> :cry:

 

Jeg antar for øvrig, uten å kjenne mye til det, at moderatorene ikke har rettigheter nok til å se eller vite noen forskjell her, så det må høyere opp i hierarkiet for å kunne ha noen bestemt mening om årsakene til stoppene og upåliteligheten forumet viser, tror jeg.

 

Jeg minnes at Morten V. klaget for ca en mnd siden og spurte på Chat'en om forumet var nede - jeg antar da at han opplevde at det hang, akkurat som vi andre ser.

 

Dette problemet bør undersøkes nærmere, til beste for alle.

Link to comment
Share on other sites

Ja, men kan noe da legge ut en link til der hvor en kan laste ned den fox leseren? For hvis det er den eneste muligheten så, skal jeg bøye meg jeg.. Jeg vil oxå ha den på norsk hvis det finnes..

 

 

Hvorfor ting PLUTSELIG har blitt som det har blitt, kan hvertfall ikke jeg svare på.. Og jeg kom greit inn på private meldinger i gårkveld...

 

Sannli godt jeg ikke har en data inni rifla mi..

Link to comment
Share on other sites

Er problemet løst nå, eller hva sjer??

Er det noen som jobber med saken??

så kan vi vel ta flørtingen på en annen tråd..

Ikke under drift mener jeg at det hører hjemme.

 

Nå har jeg instalert Mozilla firefox og da kommer jeg inn på mine private meldinger..

 

MÅ bare utdype at dette var svært elendig og måtte gjøre, siden alle andre forum er oppe og går med det jeg hadde før.. Og på grund av dette TULLET her inne på KAMMERET så mistet jeg alle mine favoritter.. og det var noe så sinsykt med linker der.. YES topp...

 

TAKK FOR GOD OG RASK SERVICE..

Link to comment
Share on other sites

Trådstarter: Takk for tilbakemelding. Vi ønsker at brukerne skal være fornøyd, så vi skal se nærmere på problemet.

 

For øvrig må jeg personlig få legge til at jeg synes du smeller litt vel høyt med dørene. Du poster søndags ettermiddag og forventer åpenbart at dette burde vært feilsøkt, gjennomanalysert og løst før du legger deg. Det er helg, det er sent, og det kan vel hende at de kompetente personene kan ha gode grunner til å gi forespørselen en lavere prioritet enn det du synes den burde ha, tror du ikke det?

Link to comment
Share on other sites

Prooo! Tror du det er så enkelt å løse som å knipse i fingrene? Hvis du tenker deg litt om så ser du at det er søndag i dag og faktisk nokså seint. Det er ikke alle som bor her inne og har mulighet til å "gjøre" noe med ting sånn prompte.

Ikke vet jeg hva som er galt med maskinen din - men det er ikke så verst mange andre som har problemer med å komme inn her etter hva jeg skjønner? Du fortalte jo at det hadde virka fint fram til å går - så da er det altså noe nytt som er tilkommet. Det trenger jo ikke være kammeret sin feil dette her - det kan like gjerne være noe på din egen maskin.

 

Beklager om du blir frustrert over at ingenting skjer - men dette er dugnad og folk har fri og baler antakelig på med andre ting en søndagskveld.

 

Beklager også at det ble en løssluppen tone i tråden din. Skal ikke gjenta seg - jeg og omega får "flørte" et annet sted :wink:

Link to comment
Share on other sites

Og når det gjelder denne

 

Og på grund av dette TULLET her inne på KAMMERET så mistet jeg alle mine favoritter.. og det var noe så sinsykt med linker der.. YES topp...

 

TAKK FOR GOD OG RASK SERVICE..

... må jeg si at det var da voldsomt til oppfarenhet! Vårt mål er bare å få dette til å fungere best mulig på flest mulig plattformer. Ikke noe mer enn det.

 

Hvis du virkelig er så ustø på data'n som ovennevnte sitat kan indikere, må du faktisk bære det ansvaret selv. Vi driver ganske enkelt ikke it-opplæring eller brukerstøtte. Vi driver forum. Jeg skal likevel, som en vennetjeneste, gjøre et unntak og utvide vår tjenesteportefølje til ære for deg i dette tilfellet: Favorittene ligger der, de - i den opprinnelige nettleseren din. Hvis du ikke aktivt har valgt å slette dem da. Men selv da er det jo sannsynligvis mulig å redde dem. Ta deg en nitroglyserin og slapp av. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøvde det, men nitroen dro meg rett til himmels..

 

 

Er nede igjen nå...

 

Og jeg beklager oppfaringa mi..

 

Du hadde rett, disse lå i den andre leseren min..

 

Men hvordan kan jeg overføre favorittene mine?? over i den nye leseren min uten og måtte åpne alle sidene og legge di til manuelt??

 

Jeg prøvde og importere, men det funka dårlig..

 

Hjelp?

Link to comment
Share on other sites

For å holde adrenalinen nede: jeg tror jeg har nevnt det før på chat'en:

 

Her i huset deles bredbåndet med noen gutter som drifter en Xbox hardt...... Og det var tilfelle før i dag ja, når det var helt ille og Kammeret på sitt mest upålitelige.

 

Nå er krapylene ute, og sovende, og alt går mye bedre.

 

Men fremdeles gjenstår mysteriet: Hvorfår slår dette mye verre ut på kammeret enn på SL og alle andre fora?

 

Det ser ut som kammeret Timer out mye fortere enn alle de andre og bare gir opp å overføre alt, typisk er at knappene for reply osv ikke vises, av og til er de allikevel funksjonelle uten at de vises, av og til ikke, er de ikke funksjonelle kan man jo ikke svare! Det ble jeg oppmerksom på når jeg kom i skade for å trykke på en en slik Report knapp som ikke var synlig, jeg var plutselig i ferd med å anmelde en skribent jeg absolutt ikke vil ha noe usnakket med!

 

Kanskje det var litt hjelp?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...