Jump to content

VIKTIG INFO fra Kammeret.no


SSamiK

Recommended Posts

OPPDATERT INFO:Forumet stenges i dag klokken 15.00

 

Hei!

 

Det begynner bli svært lenge siden vi første gang nevnte dette, men nå er altså endelig tiden her!!

 

Kammeret.no skal oppdateres og fornyes!

 

Den 20. februar begynner vi en migreringsprosess av forumet som er forventet å ta to-tre dager.

Når vi kommer tilbake vil forumet ha gjennomgått en stor forandring for det bedre.

Men vi har troen på at dette kommer til å bli veldig bra, og ber om noen dagers tålmodighet - både til migreringen men også til å få ting slik vi vil det etterpå.

 

Dette er første steg i et nytt og bedre nettsted for skyttere og jegere over det ganske land.

 

Mvh

Bjørnar

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Er vel strengt tatt ikke lagt til støtte for tapatalk i det hele tatt enda. Selv slutta jeg å bruke det etter det kom mobiler med passelig store skjermer. Det er også innimellom diverse bugs i og med at man må sørge for å holde tapatalkplugin oppdatert osv.

Men det er jo noe vi må vurdere å ha støtte for.

Link to comment
Share on other sites

Vi er langt ifra mål. Basically så har vi et plain forum up and running. ingenting av tilpasninger er gjort enda. Det grønne smiletrynet var noe som hørte til phpBB og nå er vi på en annen platform, så er ikke sikkert det blir tilgjengelig her.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, slemmo said:

Er vel strengt tatt ikke lagt til støtte for tapatalk i det hele tatt enda. Selv slutta jeg å bruke det etter det kom mobiler med passelig store skjermer. Det er også innimellom diverse bugs i og med at man må sørge for å holde tapatalkplugin oppdatert osv.

Men det er jo noe vi må vurdere å ha støtte for.

Det nye forumet er mye mer mobilvennlig, så jeg klarer meg :-) Tapatalk er bare så innarbeidet, så vanedyret i meg må jobbe litt med å legge om vanene

Stor takk til alle som står på for å holde Kammeret gående!

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, OndeJens said:

Jeg syns dette så veldig bra ut. 

 

Første jeg gjorde var å bytte til norsk, det er helt nederst på siden i tilfelle noen andre lurer på det samme. 

 

Takk, er jo jeg som har lagt inn norsk språkpakke for forumet, men har f*** ikke klart å finne ut hvordan man endrer språk til seg selv :D

5 hours ago, odin1899 said:

Bra jobba, ser modernere ut.

Tror at hagle subforum er ennå ikke helt fungerende? Får ikke skrevet nytt topic der i hvert fall.

 

Er fikset nå, jeg som har glemt å hake av i en boks. Alle forumrettigheter måtte settes manuelt for hvert forum/subforum, så jeg satt i 2 timer i går og haka av bokser :shock:

Link to comment
Share on other sites

7 minutter siden, emarkus skrev:

Jeg får ikke opp noe "forside" i safari iPad/iPhone. Er det bare meg?

 

Det er nok bare iPad/iPhonen din som husker den gamle path'en "kammeret.no/forum/ (fullstendig path vises ikke i iOS, så det vil se ut som "kammeret.no" i browseren)

Klikk på pathen å endre til  "kammeret.no"

Link to comment
Share on other sites

21 timer siden, psAico skrev:

Det nye forumet er mye mer mobilvennlig, så jeg klarer meg :-) Tapatalk er bare så innarbeidet, så vanedyret i meg må jobbe litt med å legge om vanene

Stor takk til alle som står på for å holde Kammeret gående!

Jeg bruker stort sett bare Tapatalk på forumer, da det er en kjapp og enkel måte å lese dem på. Denne nye løsningen til Kammeret ser jo veldig mobilvennlig ut, så jeg skal gi det en sjanse. Men med allerede økende konkurranse fra Facebook grupper, er sjansen stor for at jeg blir sjeldnere å se på kammeret uten Tapatalk støtte.

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Kan dere utvide topics-feltet? Det er alt for kort I forhold til tidligere. Ser ut som det er masse ledig plass.

GGG-kommentar: Som gammel avismann sitter jeg nå med samme følelse som ved overgang fra broadsheet til tabloid....,

...men dere skal ha all honnør for å holde dette I drift!!  Bra jobba!!

Mvh Tor

 

Link to comment
Share on other sites

Topicsfeltet?

Men sånn generelt svar, utseende på forumet er definert av de som lager forumplatformen, ikke oss. Endringer i utseende krever enten kunnskap i webutvikling, eller at det finnes eksisterende themes som endrer utseende til noe man ønsker. men dette må også vedlikeholdes av noen, og med tanke på hvor vanskelig det er å få tak i gratis arbeidskraft for tiden så prioriterer vi funksjonelle utfordringer fremfor at noe ser ut på ene eller andre måten.

 

Men takk for komplimentet ang broadsheets til tabloid, da har vi i alle fall gjort noe riktig :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...