Jump to content

Taurus Revolver cal.32


b12nd

Recommended Posts

Hei

Er ny som medlem her på forumet etter anbefaling fra selveste Børselars siden de ikke kunne hjelpe. Har uansett vært innom her sporadisk for å finne info.

 

Jeg søker etter en tønne til Taurus rev. mod. 73. Årsak? har et defekt kammer!!! :P

 

Om det finnes noen der ute med info, evt. deler eller komplett våpen tilsalgs vil jeg gjerne høre fra deg.

Til info: behøver ikke å passe til mod. 73

Rossi kan funke

etc.

viktigste er vel at tønna er i cal. 32 s&w long

 

Håper seiøst på response.

Link to comment
Share on other sites

Hei

Er ny som medlem her på forumet etter anbefaling fra selveste Børselars siden de ikke kunne hjelpe.

Jeg er sikker på at Børselars kan hjelpe deg, men kanskje ikke slik du ønsker. :( De kan bestille en ny tønne og tilpasse våpnet.

 

Tviler på at noe andre, "sitter" på en brukbar tønne. Det er jo det første som blir ødelagt av vitale deler. Ofte det eneste. Men, du kan ha flaks.

Link to comment
Share on other sites

Hei

Er ny som medlem her på forumet etter anbefaling fra selveste Børselars siden de ikke kunne hjelpe.

Jeg er sikker på at Børselars kan hjelpe deg, men kanskje ikke slik du ønsker. :( De kan bestille en ny tønne og tilpasse våpnet.

 

Tviler på at noe andre, "sitter" på en brukbar tønne. Det er jo det første som blir ødelagt av vitale deler. Ofte det eneste. Men, du kan ha flaks.

 

 

Takker for svar. Ja det var meningen å poste under kategorien "pistol"

Når det gjelder Børselars vil jeg tro de hadde sagt det hvis de kunne hjelpe.

Ja jeg trenger all mulig flaks i denne saken.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Børselars vil jeg tro de hadde sagt det hvis de kunne hjelpe.

Hva "de" svarer deg, kommer jo litt ann på hvem du pratet med og hva du fortalte at du ønsket hjelp til.

 

Selv om firmaet er gammelt og vel kjent, har jeg aldri benyttet dem. Vet heller ikke om bekjente pistolskyttere, som har benyttet firmaet til jobber på pistoler og revolvere. Så jeg kjenner ikke deres kompetanse her, utover godt rykte på rifler.

 

Men alle personer kan søke og importere en tønne. Og børsemakere kjenner prosessen, samtidig kan det bli noe tilpassning ved montering av ny tønne, så jeg tro du må forfølge dette sporet. Søk børsemakere som er dyktige, på denne type jobber og få de til å bestille tønne, samt montere den.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...