Jump to content

Plasterlapp her :)


Plasterlapp

Recommended Posts

Hei kammeret :wink:

 

Ny som medlem her men har brukt kammeret i en lengre periode som database for mine spørsmål. Nå har jeg tatt steget å blitt en slik bruker. Har helt siden de første skritt ble tatt fått vase i skog og mark bevæpnet for jakt. Så skyting og jakt er en stor del av det jeg har holdt på med. Aldri noe proft nivå, men holder på i disse dager med planlegging et langholds/ jakt- bygg av en Røssler Titan 6. Forøvrig julegaven fra mine kjære foreldre, en del siden fattern ikke brukte børsa da men.... Han sverger til en slik elg- familieutrydder av typen Browning Bar. Et fryktelig godt verktøy på jakt! Ellers nettopp tatt tak i ladepressa igjen, dette må til siden mengden skyting har endelig økt igjen. Noe som økonomien fikk kjenne i løpet av sommeren og ikke minst høsten. Hadde egentlig planer om å bygge om Remington min fra 308 til 300 WSM, hele pakka med nytt Shilen løp, ny stokk, fet kikkert osv osv osv. Men fikk tak i Røsslern å tenkte den var litt mer sær å bygge på, ser ikke så mange som bruker den til langhold. Å får man den til så har den jo potensialet til både langhold og jakt siden man kan bytte løp/ kaliber etter ønske. Å så er det jo en vis læresetning som sier følgende; "Fear the man with only one rifle, he may know how too use it".

 

Uansett, her er jeg å jeg håper det blir en tråd etterhvert på børsa og ellers det jeg syssler med for å komme meg ut på banen og på jakt :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...