Jump to content

Nytt gevær


elisabethhaukabo

Recommended Posts

Hei.

Er i dame på 50 år som har jakta reinsdyr sia eg var 13 og heilt fram til for ca 10 år sia. Bruka då geværet til far min Sako 308 m kikkersikte. Denne har no sonen min overtatt.

No er eg på jakt etter nytt gevær, som kun skal brukast til reinsdyrjakt og elgjakt, altså må det bli 308 eller 30.06... VIl ha eit lite og lett gevær,med minst muleg rekyl. Gjerne syntet... og sjølvsagt med kikkersikte.

Nokon gode idear på eit ikkje alt for kostbart gevær med desse kvalifikasjonane ? :forvirra:

Link to comment
Share on other sites

Hmm lite lett gevær i 308/30.06. Finner du ett gevær som eksisterer som dekker disse faktorer så vet jeg om MANGE som kunne tenke seg det :wink:

 

Rekyl blir værre med store kaliber og lav vekt på gevær.

 

Lite lett våpen lite kaliber om du vil ha lite rekyl.

 

Stort tungt gevær så kan du ha store kaliber med lite rekyl.

 

Var jeg deg ville jeg sett etter våpen i 7mm-08rem små lette våpen og lite rekyl. Men du bør lade ammoen selv.

Link to comment
Share on other sites

Ikke stress med å få tak i våpen. Ta deg tid til å kjenne på flere,(selv om mitt første innlegg var seriøst nok) så finner du noe som du får godfølelsen med. Bor du i nærheten av Gudbrandsdalen skal det bli råd med prøva så lenge du har treningsskudda inne. Bare send meg en PM.

 

Mvh

Isbjønn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...