Jump to content

"Ny" her!


northpile

Recommended Posts

Hei! Mann på 23, lyder navnet Kristian, og kommer fra det fine Trønderlandet! Var her inne på kammeret, for en tid tilbake, men da ny mail var opprettet, og både brukernavn og passord var glemt, så ble jeg igjen ny bruker etter noen års opphold.

Kort om meg. Elsker friluftsliv, og alt det innebærer. Jakt, fiske, toppturer, lengre ekspedisjoner, hytteliv (ja, har både hus, dame og hytte i skauen:D heldige meg). Om jeg sitter i camo å lokker rådyrbukk, eller i kano og lurer storgjedda opp i hoven, så er jeg i mitt rette element:) Så lenge jeg er utendørs og har den grønne buksa på:):lol:

Hund er også en lidenskap jeg og samboer deler. Har hatt flere raser, gjennom hele livet.

 

Ang jakt, så er jeg aktiv på rev, rype, skogsfugl, og de siste årene også hare og rådyr, hjort når anledningen har vært der. Vært heldig og forlovet meg med rette dama fra en jegerfamilie, så vi tilbringer mye tid i skauen sammen:) Svigers har en dachs vi jakter rådyr og hare med, men da pensjonstilværelsen ser ut til å friste for "Nosler", blir vi snart eiere av en beagle:) så det blir noen morsomme og klønete timer i skogen denne høsten. Bor heldigvis mitt i rådyr og hare land, så har trua på å få prega bikkja på det.

Utrolig mye vettugt inne på forumet her, makan til folk! Kunnskapsrike mennesker, og erfaringer deles! :!::D

 

Ikke en altfor erfaren rifleskytter, da jobb har tatt det meste av min tid de siste to årene. MEN har i år bytta jobb, skutt opp i good tid før jakta, og tilbringt mange timer på banen, bare for å skyte og forhåpentligvis bli en bedre og stødigere skytter. Hagla har vært i flittig bruk i 10 år, så den har jeg flere timer med, selv om ikke alle ryper faller for den heller hehe, :lol:

 

Nok plapring, håper å kunne både svare og spørre når det gjelder flere temaer. Og at kanskje jeg også har noe å tilby som mange andre her:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...