Jump to content

Hagle Verona Basic


perg

Recommended Posts

Har en som er nesten helt lik- verona hunter.

Har vell skutt nesten 1000 skudd med den nå, å har ikke noe å utsette på den. Liker hagla veldig god. Er vell F.A.I.R som lager den, og de er jo kjent for å lage gode hagler. Kan jo være en fordel å få prøvd hagla så du ser om den passer deg, man kan jo å få tilpasset den til seg selv om man er interessert i det. Fikk gjort det med min å merker en klar forskjell på det når man må skyte kjapt

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte både hagle og tilpassning hos Intersport bogstaveien-Oslo. Kolben ble tilpasset ved å gjøre den lengre, høyere og rett vinkel tilpasset meg. Er veldig fornøyd med arbeidet som ble gjort. Butikken har egen nettside, du kan klikke deg innom den å lese om hvordan/hva de gjør med tilpassing av hagle

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det ble denne hagla, har skutt ca 150 skudd på bane med den til nå og jeg er fornøyd.

Har selvfølgelig ikke så mye sammenligningsgrunnlag akkurat.

Eneste aberet er at løpet er fjærbelastet siste centimetrene og du må presse løpet nedover for å få patron inn i nederste løpet, men det er visst ikke uvanlig har jeg forstått.

Løser seg enkelt ved å la løpet hvile mot gummimatta og så skyve hagla forover for å dytte inn patronen.

 

Veldig glad jeg ikke kjøpte hagle med automatisk utkasting av patroner når du åpner våpenet....sinnsykt irriterende når du må gå og plukke opp patronen etter å ha skutt.

Treffer ikke så mange leirduer ennå, men det skyldes nok mer han som holder i våpenet ;-)

Får bestille meg en instruksjonstime til høsten tenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

Veldig glad jeg ikke kjøpte hagle med automatisk utkasting av patroner når du åpner våpenet....sinnsykt irriterende når du må gå og plukke opp patronen

 

... du snakker i "nattmøssa" :wink: Man lær seg fort å holde hånden over og fanger opp de.- Ingen patroner på marken som må plukkes opp

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...