Jump to content

Ny bruker på forumet.


Alpinex82

Recommended Posts

Hei. Har brukt kammeret.no i ett par år nå. Tenkte det var på tide å registrere seg nå som jeg har blitt mer seriøs innen sportsskyting og hjemmelading.

Kaliber jeg skyter med er: .223 (remington 700) .22 (beretta m76) og 9x19 (beretta 92fs).

Venter på godkjenning for 30.06 og salongrifle.

Når det kommer til lading er det foreløpig .223 jeg er kjent med. Skal starte med lading av 9x19 om en måneds tid. Tar gjerne imot tips fra folk som lader disse kalibrene. Enda bedre hvis det er noen som har skrevet ned ladedata som inneholder kuletyper, vekt på kuler og kruttmengder.

Ellers kan jeg Være interessert I utstyr til 92FS og VELDIG gjerne ett ekstra magasin til beretta m76, da dette har vist seg vanskelig å få tak i.

På forhånd takk, Øyvind.

Link to comment
Share on other sites

Heisann og velkommen hit . håper du finner både mye nytte og mye hygge her inne. et lite tips kan være å fortelle hvor i landet du er fra, i profilen din slik at om du ber om råd kan folk se om du bor i nærheten av den eller den butikken eller slikt. Ellers får du ha ei riktig fin førjulstid . Hilsen Bjørn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...