Jump to content

Presentasjon :)


Riber

Recommended Posts

Hei og velkommen :D Du har ikke tatt opp for lite huslån da? :mrgreen:

 

Når det er sagt, tror jeg ikke du har noen dårlig våpenstall. S&W-rifler har jeg ikke lest mest om her i verden, men normalt sett går jo riflene bedre enn skytteren - sikkert også her. Nikon-siktene er ikke dårlige de heller. Det er fort gjort å la seg rive med i utstyrsspiralen, der det eneste saliggjørende er europeiske kikkertsikter (eller australske :roll: fra 15k og opp. Sjøl har jeg tatt et par steg sideveis når det gjelder optikk til jaktriflene, og bytta ut et par Leupold-sikter med "reasonably priced" Meopta'er, som jeg er godt fornøyd med til sitt bruk. På mer dedikerte rifler har jeg andre løsninger.

 

Av salongrifler er 10/22 en av klassikerne som mange vil ha, og som du allerede har :) Mitt tips: Kjøp et duelltre. Det er hysterisk morsomt!

 

Valmeten kommer du nok også til å bli fornøyd med dersom den passer deg og treffer der den skal. God hagle med lange tradisjoner. Jeg har ikke prøvd hagle derfra, men har skutt litt med en Valmet kombi, og det var det ingenting feil med. Markedsverdien har jeg ingen formening om.

 

Syns du har en fin garderobe jeg :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...