Jump to content

Hei Kammeret!


coverty1dk

Recommended Posts

Hei!

Jeg heter Erlend Sandved, er en gutt på 19 år som er over middels interessert i jakt og friluft. Bor i Valdres.

Har vært med på storvilt jakt nå i 6 år. Startet med at jeg ble med pappa ut på post og etter det har jeg fått blod på tann!

Jeg har selv hatt med egen våpen når jeg ble 16 år, men ikke fått sjangsen til å få skutt noe før høsten 2011, da jeg andre helgen i jakta skjøt en 15-tagger okse, med slaktevekt på ca 200kilo. Geviret har jeg nå fått på plate, og skal henges opp. Helgen etter jeg skjøt oksen, skjøt jeg en kalv. Og etter disse to fallene har jeg fått helt dilla.

Til konfirmasjonen min fikk jeg en rifle og hagle. Haglen har jeg ikke fått brukt enda i småviltjakt, men skyter dog mye leirduer da jeg syns dette er kjempe morsomt.

Ellers er det ikke så mye å si, er student, starter som lærling hos Møller snart!

Rifle: Tikka M595 30-06.

Hagle: Remington 870 Super Express Mag.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

hehe ja liten stund sia det var en update her. Men er da ferdig som lærling hos Møller, med fagbrev som mekaniker i handa ;-) Ellers utenom det så har jeg begynt å studere dataingeniør ved Høgskolen i Oslo og Akershus, snart ferdig med et halvt år.

Våpenskap:

- Tikka M690 (gromvåpnet)

- Tikka T3

- Remington 870 Super Express Mag

- Winchester over og under cal.12

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...