Jump to content

QuickLaunch

Members
  • Posts

    52
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

596 profile views

QuickLaunch's Achievements

Contributor

Contributor (5/17)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • 10 years in
  • First Post
  • Collaborator

Recent Badges

19

Reputation

  1. Dei som eg posta bilde av over, er 13mm lange, og ca 61,5 grain. Mantelen set gul ut på bilde, men den er blank og magnetisk. Kom på at det også var eit slags embalasje, som dessverre er mista. Meiner å hugse at det stod: "Norma ØVELSE" Prøvde eit par ladingar, skral presisjon, N.
  2. Har sett ei patron med slik stor, flat, blyspiss, men der var meir av (blank) mantel synlig. Men desse ? Fek ein gong nokre slike frå eit dødsbu. Avdøde var aktiv tidleg på 1900 talet. Dei er ca (varierer!) 61,5 gr. NP mere i botn, og magnetisk mantel. N. (Eit stykke unna 12,7 mm, -unnskyld TS)
  3. Kanskje litt OT, men Lee trimmeren er enklest, raskest, billigst, og best, -etter mitt syn. Men som andre har sagt, ikkje for hylser med hette. (Eller Berdan:-) Så burde Lee laga eit trekanta verktøy med skjer i kvart hjørne, for innvendig, utvendig og lengde. Ja, og så litt større diameter for betre grep på hylseholderen, N
  4. Spalte av lokalavis. (Tidleg 1950 tal ?) N.
  5. Hmm, var det Svendsen han heitte? Han sponsa meg med ein cap, og ein blå genser med logo, på slutten av 1980 talet. (Duverden, -hadde eg fått reklameverdi ?) N. (ex influenser)
  6. Hmm, Den boltmuffa ser meir ut som M96, -med nedslipt originalsikring ! ?? N
  7. Låner tråden.... Kan det vere skummelt å bruke LP-Magnum hetter i "normale" rifleladninger? N
  8. Dette kan eg (desverre) "altfor mykje" om. På 1970 og 80 tallet, var dette hard realitet, på trangt budjett. Dei fleste kombinasjonar av hylse/hette funka dårleg. Hettelommane var litt for romme, (hetta datt ut) og/eller altfor grunne. Da gikk ikkje hetta heilt inn, eller måtte klemmast så hardt at den "klinte" seg utover. Ikkje bra! 9mm plukkhylser med Boxerhette var sjeldne til heilt ut på 1990 tallet. Ikkje alt var betre før, heldigvis. N. (Som har på lager 1.300 stk. 5mm (=uvanleg) Berdanhetter til FFV hylser.)
  9. Skal ikkje påstå å ha greie på dette, og mine formuleinger og skisse var kanskje egna til å misforstå. Tenkte i _denne_ samanhengen, ikkje på forspenning av _ gjengene_, -eller eventuelle radielle krefter. Det eg meinte, var aksiellt strekk i låskasseveggen mellom den indre flata og bakerste gjenge. Dette er greitt å forstå, -men det er vel slik, piper i dei vanligste sylinderlås mekanismer er montert. Det er mulig eg overser det åpenbare, men dette finner eg det vanskelig å forstå. For meg virker det som at langsgåande strekkraft i låskasseveggen frå avfyring, kjem i tillegg til eventuell forspenning. Til TS: Ja, ein Mauser er rett så brukbar til vanlig jakt. N. (Som lenge har jakta med svenskemauser, det går fint det og.)
  10. Det er eit særtrekk ved M98 som eg alltid har lurt på: (Dette hadde kanskje passa betre i den generelle Mausertråden) Har forstått det slik at på ei Mauserpipe, skal den utvendige flensen få kontakt mot fronten av kassen. Og så stramme, til pipeenden kontakter den innvendige. Men dersom pipeenden er skrudd _hardt_ imot den innvendige flensen, (rette ordet?) så blir det vel statisk strekk i låskassen, -før påkjenninga av kammertrykket? Er det bra for stivheit/presisjon? På undersida er rekylklakken(?) omtent der. Ved pipeskift er det somme som velger å rette av fronten av kassen, og bryste pipa mot den. Slik som er vanlig på andre sylinderlåser. Men dersom det blir klaring mellom pipeenden og flensen, så må det vel bli eit formidabelt trykkareal for lekkasjegass å virke mot? Dette prinsippet blir jo brukt i .22 versoner av 1911 pistol, for å få nok kraft bakover mot den altfor tunge sleida. På sivile M98 kasser går sporet for venstre låsknast, (kvifor heiter det "klakk"?) fram gjennom den innvendige ringen så der blir fritt utløp bakover. Det kan vera bra. Håper skjerminga lenger bak er bra nok -utan tommelhakket. På militære kasser bør den kraftige utdrageren gi etter tidsnok. 1: "Stempelradius" for gasstrykk inni hylsa. Normalt 3: Trykkareal ved gasslekkasje. Det er nokså tett mellom sluttstykke og innvendig ring. (Utanom venstre side (utdrager)) 2: Dersom det er spalte mellom pipeende og innvendig ring. N.
  11. Legende/merkevare -tankegang. Kan tenke meg at den kundegruppa _forlanger_ M98 N
  12. Det var ein tråd, (som eg ikkje kan finna att) om destruktiv svikt i ein Sako 85. Der er greitt forklart om at vi må skille mellom "vanleg" hyseavriving, litt inne i kammeret. Det er vanlegvis er heilt problemfritt i alle våpen, fordi hylsa tettar bakanfor sprekken. Det er kanskje større risiko ved ladningar som er for svake til å få den stive nedre hylseveggen til å tetta. Ved større gasslekkasje frå svikt i hylsehovudet, vil trykket kunne virke mot vesentleg sørre areal. (=kraft) Då må trykket enten holdast inne til kula er ute, eller ventilerast ut i trygg retning. Slike illustrasjoner finns i alle ladebøker, kanskje det kan vera nyttig her også. N
  13. Kva er årsaken til at det kan vere farlig ? Pleide å stanse ut Berdanhetter, og ambolten, frå Geco hylser i 9mm, dengong 9mm Boxerhylser var sjeldne. Det blir ein raggete hol, pluss restene av Berdanhola. Men hadde ingen problem ved tidlege ekperiment med Majorladninger. Ei anna sak er at hettelommene i somme Berdanhylser er for grunne, eller for romme, for Boxerhetter. Men Vhitavuori #42 går littegrann trangare, og funka feilfritt i Geco hylser. N
×
×
  • Create New...